Fotobudka FAQ

Wychodząc Wam na przeciw stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, dotyczących wynajmu
Fotobudki Szalone Fotki. Gdy jednak nie znajdziecie odpowiedzi zachęcamy do kontaktu z nami. Fotobudka FAQ

Wiele bieżących informacji znajdziecie również Państwo na naszym fanpage’u – www.facebook.com/SzaloneFotki

Co oznacza nielimitowany wydruk zdjęć?

Nasze Fotobudki jako jedne z nielicznych po wykonanej sesji drukują tyle zdjęć ile osób zmieści się w kadrze. 
Dzięki tej opcji nie ma problemu z podzieleniem się odbitkami :)

Czy dostanę fakturę za wynajęcie Fotobudki Szalone Fotki?

Jak najbardziej wystawiamy faktury, potrzebujemy jedynie Twoich danych.
Firma nie jest płatnikiem VAT, więc ceny podane w ofercie są zarówno cenami netto jak i brutto – nie ma potrzeby doliczania podatku VAT.

Czy zdjęcia drukują się natychmiast?

Tak. Fotobudka Szalone Fotki wyposażona jest w drukarkę fotograficzną, która w standardowej opcji drukuje zdjęcia na bieżąco.
Ogranicza nas jedynie cierpliwość klienta, gdyż na zdjęcia czekamy kilkanaście sekund od wykonania sesji.  Można w tym czasie ochłonąć po szalonych zdjęciach, bądź dla wytrwałych przyszykować się do kolejnych szalonych fotek!

Istnieje też możliwość, by zdjęcia nie były drukowane – wybór należy do Ciebie. Wtedy zdjęcia zostaną udostępnione w zabezpieczonej galerii on-line bądź nagrane na nośnik USB.

Ile płacę za jedno zdjęcie?

Wynajmując Fotobudkę Szalone Fotki płacisz za cały pakiet, w którym wliczone są nieograniczone wydruki. Nie wyliczamy więc kosztu pojedynczego zdjęcia.

Czy mogę zaprojektować swoją ramkę?

Idąc za maksymą „Klient nasz Pan” oferujemy możliwość stworzenia swojej indywidualnej ramki z grafik jakie posiadamy bądź przesłanych przez Ciebie.

Czy ktoś pomoże mi w  obsłudze Fotobudki Szalone Fotki?

Standardowo w cenę każdego pakietu wliczona jest obsługa animatora, na której to barkach spoczywa opieka nad Fotobudką. Jej zadaniem jest m.in. rozstawienie i podłączenie urządzenia. Nasz asystent czuwa przy Fotobudce przez całą imprezę, instruując i zabawiając gości.
Pełni tym samym rolę wodzireja umilając czas np. w kolejce czy zachęcając bardziej nieśmiałych gości :)

Istnieje też możliwość wynajęcia samoobsługowej Fotobudki.

Jak wygląda przekazanie zdjęć z Fotobudki Szalone Fotki?

W każdym pakiecie oferujemy bezpłatną i zabezpieczoną indywidualnym hasłem galerię on-line. Zdjęcia w galerii zostają wgrane dzień po evencie. W wybranych pakietach bądź po dokupieniu z opcji dodatkowych nagrywamy wszystkie zdjęcia na 8GB pendrive. Otrzymujesz go  drogą pocztową do 7 dni roboczych.

Czy wynajmując Fotobudkę Szalone Fotki zapewniacie gadżety?

Jasne! Wykupując pakiet otrzymujesz od nas masę szalonych gadżetów. Goście znajdą tam przeróżne nakrycia na głowę, imprezowe okulary oraz szereg innych akcesoriów.

Czy płacę za czas rozstawienia Fotobudki Szalone Fotki?

Oczywiście nie! Czas potrzebny na rozstawienie to w zależności od lokalizacji oraz typu eventu 30-60 minut.
Jest to czas, za który wynajmujący nie musi płacić. Ceny wynajmu obejmują tylko godziny wspólnej zabawy przy fotobudce!

Czy na wydruku mogę umieścić swoje logo lub logo firmy?

Tak. Każdy pakiet zawiera spersonalizowaną ramkę. Oznacza to, że możemy stworzyć ramkę według Twojego projektu. Możesz również skorzystać z przygotowanych przez nas szablonów dostępnych w naszej galerii. Ramki te możesz dowolnie zmodyfikować pod kątem koloru, czcionki czy grafiki. Wystarczy że nas o tym poinformujesz. Jeżeli jednak nie znajdziesz nic dla siebie stworzymy ramkę specjalnie dla Ciebie.

Czy istnieje możliwość brandingu Fotobudki Szalone Fotki?

Jak najbardziej! Jeżeli chciałbyś, aby nasze Fotobudki Szalone Fotki zmieniły dla Ciebie swój wygląd nie ma najmniejszego problemu. Koszt brandingu uzależniony jest od typu Fotobudki – Fotobudka drewniana lub Fotobudka typu słupek. Pomagamy również w stworzeniu projektu brandigu. Do każdego projektu tworzymy wizualizację, która pomoże zobrazować końcowy efekt.

Jak zarezerwować Fotobudkę Szalone Fotki?

Najprościej wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się TU. Po ustaleniu szczegółów podpisujemy umowę za pomocą skanów i zgodnie z umową czekamy na wpłatę zaliczki.